fulltös medvetslös

Åkte till skolan idag och körde brännboll, det va fö mot sam, sammarna var väälidigt kaxiga innan att dem allt skulle ta hem det men vet ni vad som hände? jooo Vi FÖ utklassade dem!! SÅ jävlaaaa ägda!!
Drog till Liljeholmen med Sofie, Sofia och Malin och träffade även Sophie Berglind på vägen och vi bestämde att snart blir det middag med massa gamla vänner, mysigt!
Juste Olivia idag köpte min familj mat på din donken! Jag fråga mamma om hon hade sett dig men det hade hon inte..

Imorgon blir en fullspeckad dag, är man ledig så är man. Vid tio ska jag möta Mormor i stan det betyder att jag måste åka till simhallen och lämna moppen föst för att jag måste ha den sen. För så här är det, sen vid ett springer Linnea ut så då ska jag vara där och sen tänkte jag åka in till stan för att se alla studenter och sen är det träning vid tre och det är då jag behöver moppen, efter träningen måste jag fort som attan hem och fixa mig och sedan åka hem till Linnea till hennes mottagning :) känns lite knappt menmen..




You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0