feel good

Eftersom att Olivia inte skriver får väl jag ta och göra de.
Idag är det tävling, TAGGA! om det inte går bra idag har JAG förstört mammas semester planer? fråga mig inte varför..men stor press ligger bakom. Det är så att vi måste kvala med laget till SM såatt vi simmar de i sommar, om vi inte simmar hade vi kunnat åka två veckor till Cypern men hallå det är väl liksom inte bara mitt fel? jag säger blää!
Inatt kunde jag inte sova, låg vaken i två timmar minst och försökte. jag skojar inte när jag säger att alla tankar som finns i min skalle kom upp, allt allt allt. as jobbigt och jag försökte tänka bort men ikke. Nu ska jag äta lite och tagga till!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0