17.00

hej alla galna fans!
Filmen igår va precis som jag trodde, GRYM! såklart att den var! Den är helt klart värld att se tycker jag så om ni ska slösa era pengar på bio se Killers!

Shit va det regnar ute, herregud! va ute och gick för två sekunder sedan och då va det typ sol men nu ser jag inte ens utanför fönstret för att det regnar så mycket.. inte att leka med kan jag ju meddela. Men vad passar inte bättre än att ta hand om sig själv eftermiddag nu? Nu ska jag måla mina tå och finger naglar, ha handsiktsmask och färga mina ögonfransar, helt klart värt!
Har även varit aktiv idag, tog bussen till hanige och mötte upp Olivia och Lucas, vi gick in på Ö&B för att jag skulle införskaffa lite nödvändiga saker. En snabb tripp bort men det behövdes.

Pappa och Andreas åkte iväg nyss, mm jag tror de ska köpa en tv? Skulle va bra!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0