Socker

Hola! Ligger här med kissen och lyssnar på musik. Awesome. Jag har just varit och käkat lunch med min pappa. Tänkte att ni ville veta liksom. Idag ska jag träffa en annan katt vid namn Carro och vi ska hälsa på söta Erika.
Om hon bara blir klar någon gång idag så vi kan dra..

Igår natt vid 5 kom katten (som vi passar dåra och inte Carro) in till mig och Lukas när vi sov och väkte oss. Och inte nog med det den nöjde sig inte med att ha väckt mig ur mig skönhetssömn den skulle därefter hålla mig vaken genom att attackera mina händer och fötter. Så nu har mina stackars händer och fötter bit och rivsår på dem. Wäää.
Jaja det var det för denns stund. Nu ska jag slänga på mig lite mascara. Tjarå.  love.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0