tar igen lite

har varit hemma ett tag nu, det är skönt och jag har tagit igen lite nu suttit framför datorn ett tag och kollat på allt möjligt, bloggar facebook ja allt sånt. Kollar även lite om Alanya och nu vet jag vart dem fetaste festerna är. feting najs!
Vi åt kyckling och potatis som vanligt och sen tittade jag på sommarkrysset med familjen och åt popcorn och nu är allt som vanligt igen.
Ska gå på toa snart hade jag tänkt för de kan behövas, sen väntar duschen sen får jag se om jag orklar ladda in bilder i datorn, kanske en film eller så känns ju sängn väldigt lockande :)

tittade igenom lite bilder från förr och väldans va ful man va.. förstår inte. finns ju för fan inte en enda bild där man ser iallafall något snygg ut på, förstår mig inte på mig själv ibland. kommer säkert titta på bilderna som jag tar idag om fem år och tänka samma sak haha förvånar mig inte eftersom att det är sant.. men man kunde ju tycka att lite vett kunde man väl ha och inte se ut som ett jävla hej-kom-och-hjälp-mig-men-ingen-kom. Det är svårrt detdär.


Förstår ni vad jag menar? lika vacker som alltid.
förstår inte varför jag ens lägger ut en bild som den här menmen.just nu orkar jag inte något

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0