Sommarlov på riktigt!

Glad som jag är.. så säger jag hej alla glada livetsommajs läsare!
Idag fick jag sommarlov på riktigt, ingen mer simning, ingen mer träning eller tävling på heeela sommaren! Så skönt! Och det avslutades med ett guld med laget, galet härligt!
Sen la jag, Linnea och Towe oss utanför och sola och bada i ja ca fem timmar, sååå värt. Kan ju meddela att jag faktiskt inte är någon kräfta men att gubben på filten framför hade kräftor på sina badbyxor, HAHAHAHA om vi garva!

Det har hänt mycket saker de senaste dagarna och för att det jag skriver inte ska bli så lågt kan jag bara skriva en del, Va och bada och sola och självaste Danny låg bredvid oss och visade upp sig nån timme efter kom en tromb, som svepte med sig hela badet pluss några bord.. och vattnet bara flööög ut ur bassängen.. :O
Sen har jag haft en mysig middag med Söta små tjejer och Kalle som hade kommit hem från USA.
Och idag när jag åkte förbi med bussen brann en bil för fullt, jävlaar vad det rykte.
Sen övningskörde jag och pappa för första gången och jag var faktiskt riktigt grym, ha trodde jag aldrig ;)



Nu ska jag njuta av mitt sommarlov. PUSS

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0