RÖD

Imorse väcktes jag utav att dom ringde från jobbet och undrade vart jag var. Hade visst försovit mig, trodde att jag var ledig men ikke sa nikke. Jag började tydligen 10 och skulle jobba till 19. Suck alltså. Och imorgon trodde jag att jag skulle börja halv 12 men tji fick jag på det också, såg att jag börjar klockan 8, KLOCKAN 8!! Det är fan inte snällt att låta mig som har sommarlov att börja den tiden på dygnet, behöver min sömn...  Aja skitsamman, pengarna kommer iallafall rulla in sen. Nice.
Kent igår med Carro var bäst. Älskar Kent. Kent är kärlek. Men det kommer så lätt bli ännu bästare i november. Kan man ens säga så förresten, bästaste? Låter ju helt fel men ändå inte... Haha knas. 
Nu mina kära vänner så ska jag kolla på film med min kära pojkvän. Myspys hihihihiihhihihihi. Pussssisar. love.

You've got something to say?
Postat av: Spinelli

Wihuuu det kommer lätt bli bästasteeee Ever!<3

2010-07-25 @ 12:21:24
URL: http://theneontiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0