Morgondagen är planerad!

aha vad jag man nu då?
kan ju säga att jag har haft bätttre stunder i mitt liv. En sak är då säker, jag ska lägga mitt huvud på kudden tidigt idag för inatt är natten, natten jag äntligen får sova ut på. Helt sjukt hur länge man har väntat på de. tokigt.
tror nog att det blir tvn för min del. Det blir mysigt. För här orkar jag inte sitta och häcka längre.
Måste bara få sagt att jag tycker det är mycket mycket härligt med sommar.

Imorgon ska jag ha lite picknick i tanto, det ska bli mys. Sen på kvällen ska jag träffa Sofia och Felicia, Dem filurerna har jag inte träffat på länge. Har saknat dem. Vi ska gå på bio. Det blir Eclipse. Haha jag som inte ens har sett new moon menmen det blir nog bra. Felicia har lovat att berätta. Så ska jag träffa några andra fans imorgon som också kan berätta för mig. JA va bra!


Haj handled tjejer!
Närmare hjärtat

You've got something to say?
Postat av: S

Absolut närmare hjärtat :) <3

2010-07-06 @ 12:09:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0