Live från Båstad

Heeeeeeej alla! Nu är Linda här igen!! Olivia klagade på mig lite och jag lyckades få tag i en dator! bra va?
Jag lever och har det bra, är i Båstad och har varit det i nästan två veckor nu. Jag har solat och badat, levt livet, träffat skåningar och umgåts med mina kusiner. Treligt, mycket trevligt! Men nu spritter det i min kropp, herregud kan jag få träffa vänner, mina vänner? I min ålder? NU! Saknar alla där hemma så oerhört mycket, det är helt sjukt. Imorgon bär det av till Cypern eller närmare bestämt Ayia Napa och det ska bli otroligt skönt, soool och bad och OM jag kommer bli brun! Sen nästa söndag är jag hemma i STOCKHOLM igen. Hem ljuva hem.

Igår va vi, våra familjer, bjudna på en restaurang och det va mycket trevligt och god mat. Moa och jag var också bjudna till en fest i Torekov som ligger en bit utanför Båstad av några malmö bor vi träffa förra veckan men eftersom att det tar sin tid att åka och att taxi kostar en del blev det ingen fest för våran del, tragiskt men sant. får ta igen det senare! I will!
Jag kan tala om att förra veckan här i Båstad, också kallad tennisveckan var det en sådan jävla feeling på stranden, helt sjukt najs. Hög musik och känndisar som spelade volleyboll, saaatan jag längtar till Alanya och det är inte långt kvar nu tjejer!!!

Nu är frågan om jag ska följa med upp till golfklubben där förövrigt min bror såg Måns Zerlmerlöw eller ner till stranden där det är brasiljanskfotbollsskola, det är en brasiljanskvecka nu med lite aktiviteter hehe. En sak är säker, jag vill iaf inte sitta här och häcka!

Nej hörrni. imorgon blir det Cypern och sen kommer jag hem! Ha det gött allesammans nu för de ska jag ha! PUSS

Källö knippla förra året med Olivia.
De va mys!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0