Let's Bong Everything We Have

SlurpslurP hörs från Felicia som sitter här bredvid mig på balkongen och röker, äter flingor och har högläsning från innehållsförteckningen på Camel Blue. Hon känner sig som en gammal tant också, varför förstår jag inte riktigt. 
De senaste dagarna har jag spenderat på jobbet och med Lukas och Calle. Mycket trevligt. Tycker om lilla Lukas väldigt mycket. 
Jag har även hunnit med att ramla med Calles longdboard och skrapa upp hela mig samt stukat handleden. Riktigt nice må jag tala om. Alltid är det nått. 
Ikväll ska det komma lite fina människor hit till mig och ha mys. Har alltså inte tid att skriva så mycket mer, måste tömma diskmaskinen... Hare. love.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0