H-E-M-M-A

sådär jaaa.. nu är jag Linda Linnea Olsson hemma igen. Känns skönt, min egen säng, min egen vilja om vad jag vill göra om dagarna, mitt liv. Känns skönt att höra på radio och faktiskt något bra kommer ifrån den. Känns som om jag varit borta i helva mitt liv eller nåt haha även fast det bara har gått tre veckor. Min cypern resa förra veckan var galet skön. Sol och bad varje dag och varmt som in i helvete herreguud vet inte hur varmt det var men det måste ha varit 40 grader eller nåt, pappa sa något om att det hade varit 46 grader i solen men det tror jag inte, heeregud det är ju jätte varmt.. men det kan stämma. Nu är det bara att ladda om för snart åker jag till värmen igen och OM jag är taggad!! sjuukt ju.
Ska försöka ladda in lite bilder senare när jag har laddat in bilderna och så. Fick tillbaka min kamera men vetnivad dem hade inte lagat den helt så det går inte att fota under vattnet längre för lyckan glappar..

Imorgon ska jag träffa Olivia, Olivia johanna Lyckenius. Henne har jag saknat även om du kanske inte saknat dig så har jag saknat dig ska du veta!


lagom söta bilder

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0