God morgon..

..känns lite fel att säga god morgon nu men man måste ju få sova. Det skulle sitta fint med ett väldigt kallt vatten nu. Det får bli snart. Felicia ligger och snarkar i sägen haha hon är så söt när hon sover! Igår följde vi med Anton till Lidingö på fest. Det va inte så jätte många där men det va najs.precis lagom Hahaha en ganska komisk kväll måste jag bara få säga. Påvägen hem såg vi en räv som Anton försökte jaga, men misslyckades ganska grovt, Dem där Lidingö borna bor ju tamenfan på landet...

Jag vet inte om det är fint väder ute, jag har inte orkat kolla ut genom rullgardinen. Så därför har jag inte så mycket planerat under dagen.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0