För en lång lång tid

Halloie!
Hoppas allt är bra med er alla! Med mig är det bra, mycket mycket bättre än igår om jag säger så hahaha. Igår åkte jag hem till Sandra och Valter och Jonte kom, dem filurerna har man inte träffat på länge så det va trevligt. Vi tog några driknar och pratade lite om livet. Sen skulle vi ut, killarna va sugna på chill och jag och Sandra va sugna på Party men så blev det inte vi gick till en mysig liten pub på söder som jag inte minns namnet på men de va trevligt, drog hem rätt tidigt efter en mysig promenad till gullmars.

Idag var planden att  jag, Sofia och Malin skulle följa med några killar på deras båt  men det ställde vi in. Så nu har jag massa tid att packa inför Båstad och Cypern. Sen ska jag åka till Fellifoo och hjälpa henne med en garderob och senare mot kvällskvisten drar vi och sandra och kanske Cicci till Vaxholm. en bra dag ska det bli! Sista dagen med vänner innan båstad och cypern!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0