FITT FITT

Hemma alldeles för tidigt. Jag är så jälva arg, usch! Jag har varit sjuk alla dagar på P&L och inattt (natten mellan onsdag-torsdag) kännde jag att det räckte. Så jag tog första bästa tåg som gick 03.53 och åkte hem. 
En annan riktigt sur grej som hände där upp i Borlänge var att 6 av oss 11 som var uppe blev bestulna på i princip allt dom ägde. Äckliga jävla tattarungar som inte har råd att köpa egna saker. Jag hade turen att klara mig, tycker dock synd om mina andra vänner som inte har mycket kvar. 
Men det värsta måste vara att jag inte hade hunnit se ett enda band innan jag drog. Planen var att jag skulle stanna tills på fredag morgon för att kunna se Hoffmaestro, Vampire Weekend, The Kooks och KENT som alla spelar idag. MEEEEN IKKE! Blir så förbannad! Aja, nu ska jag lyssna på musik och deppa sönder. Snart kommer Lukas förhoppningsvis och muntrar upp mig <3
love

You've got something to say?
Postat av: linda

kul att du säger att du har kommit hem..

2010-07-02 @ 07:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0