En bra dag.

Dagen idag har varit najs, förvånande bra faktiskt. Min familj och jag va vid orscars kyrkan som ligger på östermalm vi halv eleva sen väntate en lååång konfirmation men Gustav rädda upp det hela med en låt han hade skrivit själv, "jesus är en bra grabb" en bra låt med humor över jesus liv haha. Hela tjocka släckten åkte hem till dem. Det var vår släckt och så var det hans släckt från Skåne också, alltid trevligt med skåningar!! Det blev korv och sen lite sol och bad efter de var det efterrätt och paket öppning! Grymt fina saker han fick! Det blev lite fotboll på tomten och sen var det middag och första halvlek av VM-finalen. Mysig dag må jag säga! Nu sitter familjen bänkad framför TVn, jag ska packa klart inför morgondagen för då åker vi till Båstad! Ska bli skoj, ska försöka få dit Sandra såatt vi kan PARTAYA lite :D


tro och tvivel- Håkan Hellström
Jag har gått på knä så många år i den här staden
men jag svär att jag hörde Frälsningsarmén sjunga om att lämna allt
bakom sig, första gången jag såg dig
Och jag svär att jag hörde lastbilar från E4:an dundra förbi där utanför
natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0