dagen börjar såhär

Nu har jag vaknat, så otroligt skönt att sova. men jag vaknade med en röst mindre dessvärre. haha vart har min röst tagit vägen? Den låter förfärlig, måste få tillbaks den annars skäms jag.. en sak som är bra är att halsen inte gör ont längre, ett steg närmare att bli frisk yippie!
Snart ska jag jag väl fixa lite frulle, duscha, fixa picknik och göra mig iordning.! Det blir bra.

Fyochherregud nu är resan helt betald och det betyder att det är helt helt helt säkert att jag kommer komma till Alanya såå jävla majs! Om då inte planet störtar men det kommer det absolut inte göra. Jag längtar sönder!



Min sommar kommer fan bli as grym, det tror jag verkligen.
Om en vecka åker jag till Båstad men innan dess ska jag ha det så grymt jävla najs här hemma!!
Är i Båstad sisådär en vecka, och schteker sönder med alla scheeeekare!
Sen drar jag och min söta familj till Cypern, Aya Napa! Det kommer bli så skönt, sol och bad precis vad jag behöver!
Är hemma i två veckor och leker med mina vänner
SEN SEN SEN är det ALANYA! DÅ får alla turkar passa sig för vi ska äga hela stället!

Låter som en att resten av sommarlovet kommer bli toppen!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0