Carro - "Det är banne mig svårt att vissla i motvind!"

Hey! På bilden ser ni mig och Carro för über länge sen inne i ett provrum på hm. Just i detta ögonblick sitter vi och relaxar i soffan med Lukas. 
Den här dagen har ju bara varit lite outstanding alltså. Orkar inte berätta men det har varit typ kul hela tiden, som alltid när man är med min lilla fru. 
Vi var ju och hälsade på sötaste Erika också, hon mår bättre och det är bra. Hoppas hon blir bra så snabbt som möjligt. Neee nu börjar jag tröttna på att skriva va. Sååå heido. love.

You've got something to say?
Postat av: carrouuuulineee

det ere banne mig!

2010-07-27 @ 13:15:42
URL: http://theneontiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0