Bilder

Nu kommer några bilder från dem senaste veckorna.. enjoy!


En kväll i fåfängan

söt Sofia

En full tjej



I Nyköpning

HA HA HA jag tror jag dör så ful bild vi hittade på en dörr i Nyköping!





Christoffer i Nyköpings skärgård

Sara på Eriksdalsbadet



Söt tjej..

Sol & Bad

Sandra på Kök och bar på Medis

Felicia i Masmo. (viste inte ens att det fans ett ställe som hette så) 20 stationer. Masmo-Ropsten, shiiiit det är långt juu!

Felicia och Anton igår natt, vätan på Liningö banan, de kunde inte ta en seriös bild! haha

och så lilla jag, hahaha

You've got something to say?
Postat av: S

Vad söta vi är!



Ticnet.se typ! jag vet inte D:D::D:D:DD:

2010-07-08 @ 00:00:49
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0