A drop in the ocean

Godmorgon världen! Yes, jag har sovit till ungefär nu. Så jävla skönt! Första dagen på länge jag kan sova så länge jag känner för det(nästan) utan att någon väcker mig. Om man bortser från att Lukas väckte mig när han skulle till jobbet och ville ha en puss.
Det finns vissa personer som jag saknar massa massa massa och som jag tycker ska komma hem/sluta gömma sig... Ni vet vilka ni är!!

Häromdagen tvungade jag med mig Lukas och kollade på den nya Beck med min familj. Det var mysigt, förutom det faktum att jag hade tvingat Lukas att följa med för att han hatar Beck. Så han satt och skrattade åt mig när jag blev rädd och allmänt typ störde lite sådääär. Men filmen var bra i alla fall och Becks granne är ju typ besthest.
Nu ska jag kika på Solsidan. Ciao. love.




You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0