We will rock you

Hallooooooooj i stugan!
Här hemma hos mig är det alldelses utmärkt! Är glad och mätt.
Har varit uppe sen halv 8 idag och har inte haft en lugn stund. Först morgon träning (applåd) Sen åkte vi och spelade laserdone, vi vann IGEN. Och jag kom inte sist utan hamnade bland de översta namnen, behöver ju inte överdriva men kan väl säga att jag kom lite över mitten, men stolt är jag även om jag fick lite dampanfall där inne på en liten kille som kallade mig Bitch och en annan ful typ som höll för mitt vapen, säger bara de, ackta er för mig, fyfan! MOhaha!!
Sen stack i till pizza hut, och jag tror helt seriöst att jag åt mest av alla. haha kände mig som en jävla fetto men gott vareeeee!

aa för nu kom mamma in och säger att vi ska dra om en halvtimme. En HALVTIMME! Jag orkar inte är inte klar för fem öre. majs. som sagt vi ska till cirkus och kolla på we will rock you.
(hahahahaha skrev ju istället för you innan jag såg hur fel det va)


Linde the Rocker!

Tjo nu ska jag rocka loss, med min rockring!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0