Uppe med tuppen

Snart börjar skolan. Och jag sitter här, redo att gå. Har nog aldrig hänt att jag är klar så tidigt att jag hinner göra någonting annat innan jag ska gå än att stressa på mig kläder...  Mina grannar är vakna och håller på att greja i lägenheten. Fan går dom upp så tidigt för? Visst att det är måndag och folk ska jobba. Men det låter inte som att dom ska till jobbet. Men vad vet lilla jag. Lukas den majsen ligger och sover som en stock. Vill också. Efter skolan ska jag fan sova.
Kom just på att jag glömde sätta på mig min ring efter att vi bakade pepparkakor igår. Tyckte väl nått saknades. Har gått och känt mig naken sen igårkväll.
Nu ska jag kila. Ha en bra dag. love.

You've got something to say?
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin måndag! :)

2010-12-06 @ 09:25:50
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0