Söndag

Idag var jag på mina simmares avslutning. Dom fikade pepparkakor och julmust. Jag smakade en peppis och lite julmust sen kändes det som att min mage skulle vändas ut och in. Fick också massor av paket, mest innehållande godis. Ett paket var inte godis, det ska jag spara till på julafton och öppna då.
När jag kom hem klädde jag, Amanda och Lukas granen och sen vart det Wallander tittande.
I morgon är det restdag i skolan och jag börjar 9 istället för 10. Sug min. Det är då om jag går dit vill säga. Får se hur jag mår. Just nu känns det som att jag kommer vara frisk någon gång runt nyår. Men vi får hoppas på i morgon.
Well well nu ska jag sova. Nighty!
hellas, -08 tror jag bestämt.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0