Kär i en ängel

Tjo fan!
Om en halvtimme ska jag befinna mig hos farmor och farfar..ganska så lagom segt!
Men igår då, vilken jävla lång dag. mycket som händer nu, de går bra nu. haha.
Steg upp kl 09.00 och rörde mig in mot firören kl 11.00 hade jag klipptid. Håret blev kortare..15 cm kortare...!!!
Efter klippbesöken bestämde jag mig för att gå in på nk för att titta lite på väskor. TUR DE! För när jag kommer in så sitter ingen mindre än Håkan Hellström och signerar sin bok! Shit pommes assååååå! så jag gick så nära som möjligt och stod där som ett fån, men det är inte varje dag man får träffa Håkan. Majs! :D
Sen var det julfika hos mormor & morfar och sen bar det av till fjäderholmarna med hela tjocka släckten. där satt vi i tre timmar och åt mat. Ganska så långtråkigt.
Efter det  åkte jag hem till Sofia där det serverades vin. vin vin o vin, vid tio drog vi oss mot entorage och partyade söder sen blev det fyllekäk på Max hos Sandra! :)
En bra dag.


Såhär söt va Håkan igår dåraaa !

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0