Hej mitt vinterland

Sjhululululuuuuu!
Vilken häärlig söndag! Har fått sova ut och jag är inte bakis, första gången på länge! Trots nycktert tillstånd igår hade jag det asakul! Skratta och åt som aldrig förr! Först var det tacos och sen efterrätt, och om det var rätt! Sen spelade vi spel! Och som grädde på nosen fick jag skjuts hem. 5 av 5 toasters!!
Vaknade nyss och denna dag har många händelser. Ska åka till centrum och köpa julklappar till simningen, vi ska ha julklapps lek. Sen träning och julklappsleken, sen ska jag på bio med Sandra och Felicia! En klassiker!
Så hoppas jag på att Olivia är frisk så jag får träffa henne i simhallen idag! :)
Nu börjar jag bli riktit hungrig så jag hoppas att det finns något att äta där dere!
sjhuuu!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0