Godmorgon mina sköna

Att man ska behöva bli arg! Idag ska jag på HLR-kurs i Nyboda klockan 13.00. Men tror ni att SL funkar eller? Inte nog med att deras bussar och tunnelbanor och allt bara fuckar ur på vintern men nu ska tydligen hemsidan inte fungera heller. Jävla SL. Dom vill mig någonting dom där idioterna alltså.
Annars då? Livet rullar som vanligt. Ska strax upp och sminka mig lite och sådär för att sen gå till bussen som jag inte vet när en går.
Igår när jag kom hem till Lukas efter jobbet så hade hans mamma, hans moster och Calle fixat massor så nu ser det ut som en lägenhet. Faktiskt jättefint.
Jaja smell you guys later. Ciao.
snygga tjejer!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0