Fundering

Dålig update här alltså. Tänkte hitta på fett mycket orsaker till denna tomhet, men orkar inte. Varken jag eller Linda har väl orkat bry oss. Hehe. Sorry fans, men give us space! Nej men annars då? Livet rullar på som vanligt. Skola, jobb, PH och så vidare, det gamla vanliga liksom.
Idag är det första december också! Vilket betydde 1 avsnittet på Mysteriet på Greveholm. Jag och min syster ska kolla varje morgon (nästan) tillsammans. Även fast vi sett Greveholm typ sisådär en miljon gånger. Bästa!
Imorgon är det torsdag. Min hatdag i veckan. 08.00 - 17.30!!!! Seriöst vem fan gör så jävla långa dagar? Jag vet att jag typ klagar varje vecka men snälla rara. Dessutom är det dom absolut tråkigaste lektionerna också. Herre, hur ska jag överleva?
En ska jag har tänkt på är att hur awesome skulle det inte vara om man kunde ba plocka ut sin hjärna ett tag och sätta den på laddning typ? Då skulle jag kunna plocka ut den innan jag sover så att jag slipper somna med sprängande huvudvärk varje kväll och så att jag slipper ha massa knasiga mardrömmar nästan varje kväll. Skulle va så jävla skönt att sova att jag vill försöka. Sen skulle det ju vara så bra för då på morgonen när man vaknar och stoppar in hjärnan igen så är den helt fulladdad så man är aspigg och alert! Alert är för övrigt ett så himla fult ord. Usch, hör på det... Alert.
Nu har jag kramp i fingrarna. Sov gott!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0