Vellavellavooo- Moa 14 år

whoawhooaawhoaaa!
hejhej-hej på dig!
idag känner jag mig bra, mm riktigt bra måste jag erkänna. Så skönt att sova i min egna säng <3
är snart klar fixad för att röra mig inmot stan, haha kommer typ få en chock av att det är så mycket människor och en aning större än "stan" i Båstad . Det är sånt jag gillar, som när jag och Olivia åkte in till stan efter Hemavan så stod vi bara och gapa typ och klängde oss mot väggarna eftersom vi inte var vana med så mycket folk ;)
Jag har en fundering och det är vad jag ska ha på mig..det blir spännade.

Idag fyller min kusin Moa hela 14 år stoor flicka! Med henne har jag tillbringat större delen av sommarlovet nere i Båstad med, trevligt prick det där!


Grattis på dig min kusin, även kallad vellavellavoo Moa!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0