Världens bästa vecka

Jag och mina brudar kom hem igår från Alanya. Det har varit helt awesome, utan tvekan den roligaste resa jag varit på. Bilder kommer upp sen, men jag har bara bilder från första halvan av veckan eftersom att min kamera pajjade sen... typiskt. Så den sista biten fyller Linda på. Och jag måste säga tack till er tjejer jag åkte med för att ni är så underbara, roliga, snälla och knäppa. Ni gjorde resan till den bästa! :D

Igår kväll träffade jag min Lukas igen. Som jag längtat. Har aldrig längtat efter någon så mycket <3 Vid nio på kvällen åkte vi förbi mina kusiner en snabbis och sen hem till Ann-Sofie för att se om hon var hemma. Och det var hon!! Så henne ska jag träffa idag!! Nej nu ska jag göra mig i ordning. 

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0