Me Heart You

Heeey! Ligger i sängen och chillar. Har just varit på bio med Lukas och där träffade vi min papi och amanda som skulle kolla på samma film som oss hehe. Vi såg Karate Kid och den var awesome!! Just nu ligger jag och Lukasoch  tittar på nått program där de tar fast sexförbrytare och usch det är verkligen äkligt med alla gammla "gubbar" som kommer för att möta typ 13 åriga tjejer för att ha sex med dem och så vidare. Tänk att det finns sånna dudes som inte blir tagna av polisen.
Imorgon ska jag träffa mitt löv, vet inte vad vi ska hitta på dock så det blir väl en överraskning. Nu ska vi titta klart på Inside.Tjarå.
Och till Linda, Thaaaanks! Äntligen får jag tillbaka mina älskade. Wihoooho
Lite utav detta skulle sitta fint i min garderob. love.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0