Onsdag

Var hälsade vänner!
Trodde jag skulle få hjälpa till hemma men när jag frågar mamma vad jag ska hjälpa till med säger hon "nja det finns inte så mycket att göra, allt är gjort" asså när man för en gångs skull vill hjälpa till finns det inget att göra..men inget sur läpp över de nu får jag en slapp dag till inte illa ;)

Jag hoppas det slutar regna snart för det är inte kul att gå utanför dörren när man har fixat sig i hundra år och sen efter fem minuter ute är allt förstört. Och påtal om utgång vad fasiken ska man ha på sig? Skorna liksom när det ösregnar ute hahaha kan ju inte gå omkring i gummistövlar...äh tål och tänkas på !


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0