Majsimajsi

Hello little world. Precis pluggat klart. Tog ett bra tag eftersom att jag har haft vissa störmoment. Men nu är jag i alla fall klart och redo att möta världen! 
Lukas sa att det skulle regna idag, lite besviken att det inte gör det. Men men solen får väl duga en dag till. Idag har även min syster permanentat sig. Har inte sett resultatet än men det är säkert bra. Kan man ju hoppas. 
Snart ska jag göra mig redo att möta Lindz i Brandbergen, vi ska göra nått sen senare ska vi gå på fotbollsmatch. Lukas och Niklas ska spela och dom kommer säkert förlora som dom alltid gör när vi kollar på. Hehe. 
Imorgon börjar skolan, hey reality.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0