Tisdag

Hey! Snart ska jag kila till jobbet men jag tänkte slänga in ett litet inlägg innan. Ikväll ska jag jobba till 23.00 och det mina vänner är bara så onice ni kan tänka er. Men ska faktiskt inte klaga, 12-21 tiden är mycket värre. Jag har i alla fall tur som har en så braig pojkvän som kommer och möter mig efter att jag slutat så jag slipper gå hem själv. Kan man ens säga så förresten? Braig.. Aja det låter bra i mina öron... Imorse tog jag lite sovmorgon, till tio över 11. Fy så skönt. Men sen fick jag skynda lite för att gå ut med Albertina. 
Som Linda skrev tidigare så fixade vi lite här på bloggen igår och jag kan säga att det var ett jäkla jobb haha. Vi två, dom mest okunniga på datorer i världshistorien typ lyckades ändå med litegrann, efter sisådär 2-3 timmar. Om någon vänlig själ kan nått om att fixa designer och sånt så kan ni ju höra av er och typ hjälpa oss lite. Hehe. Den ser ju så tråkig ut nu.. Och någonting annat som var tråkigt måste ju vara detta inlägg. Meeeen det bjuder jag på. love.
Snart kommer min bästa vän hem ett tag också. Loooove you. 

You've got something to say?
Postat av: Anonym

hejsan, besök min senaste blogginlägg om, segelmode och se ifall du kan hjälpa/tipsa mig om något, här: http://camiliaa.blogg.se/2010/august/sa-min-sak.html



förlåt om jag stör !

2010-08-03 @ 16:54:48
Postat av: saga

fin blogg!

vgd?

2010-08-03 @ 19:04:47
URL: http://gogo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0