Stanna för kärringen i päls!

Hej kära ni. Nu sitter jag här och tittar på några klipp av Sveriges värsta bilförare som Lindz lagt upp på sin blogg. Haha det är ju för roligt alltså. Idag var första riktiga skoldagen och den var helt okej. Kan varit för att vi knappt gjorde någonting med ändå. 
Efter skolan gick jag runt i centrum med Tullan. Vi hade lite picknick på en bänk och sådär, myyyspys hörrni! 
På fredag ska jag på Hoffmaestro på Gröna Lund med min Bästastebästa vän i hela vida världen samt massa andra filurer vilket kommer bli awesome. Nu ska jag kila, hejrå! love.

You've got something to say?
Postat av: Felicia

Det är inte nu på fredag, det är 10e, alltså nästa fredag! :D taggaaa! :D<3

2010-08-30 @ 18:41:11
URL: http://fellly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0