Sofia & Josefin är söta

tjo faderillalej!
Sitter på digitalbild med Sofia och Jossan, vi har precis fått göra namnskyltar. haha alla lägger ner mycket tid på sida förutom jag..jag menar vad mer kan ett namn vara än ett namn.
Sofia är rolig för hon kan inte skriva på min mobil, så söt hon är. hahaha "Sofia: Linda varför blir det en etta på ett L? jag: Det är ett L... HAHA "

Efter denna lektion är det lunch i hundra femtio år sen är det ledarskap sen får jag äntligen träffa mina små söta vänner. wii äntligen!!
Det är ju faktiskt Fredag!!

tjoo hej på dig!


You've got something to say?
Postat av: sofia

haha det såg ut som en etta, dumma mobil :)

2010-08-21 @ 21:58:44
Postat av: Linda

hahahaha skyll på de du!! :D

2010-08-22 @ 21:11:35
Postat av: Linda

hahahaha skyll på de du!! :D

2010-08-22 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0