Sleepy time

Naglarna är fixade, sminket borta, nu är det bara borsta tänderna kvar innan jag kan sova. Men det får bli senare, måste se klart på Criminal minds först. Min lilla pojke har redan somnat, han ligger här bredvid och andas tungt och så lugnt, väldigt fridfullt skulle man kunna säga. Han är så himla fin. Världens finaste. Inatt är sista natten vi sover med varandra innan jag åker till Alanya.... 
Kvällen har spenderats med Lövet, hennes pojk Tzatziki och Lukas. Vi skulle laga middag och den blev totalt fail så vi drog till donken i nöden på mat. 
Nu ska jag fortsätta titta på CM och pussa på min sovande älskling. love.
Här är mina naglar som jag just fixat. De kommer säkert förstöras i Turkiet men ändå. 

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0