Paradise Hotel Danmark

jahopp då var det söndag kväll och imorgon är det skola. Lite sorligt att man alltid måste veta vilken dag det är. Förra veckan festade vi galet i Alanya, haha ta mig fan den bästa kvällen/natten ;)
Lördagen var trevlig tills jag decka vid elva.. hahaha är man trötts så är man. Vet att jag började kolla på en film vid elva så vaknar jag till när alla ska gå hem och då är kl ett..haha sov sen tills klockan var två idag, så kan ju säga att jag är väldigt utvilad nu. Känns skönt att ta igen sömnen lite från förra veckan. Hade fasligt ont i halsen igår men idag är det bättre.
Idag träffade vi andra sidan av släckten. Vi firade farfar med thaimat och fika, mysigt verre!
Nu tänkte jag avsluta kvällen med måååånga avsnitt av paradise hotel Danmark. Love it!

Bilder från i lördags:


Moa och jag hade det lite kul, haha fick bara upp johan och peter i skallen. Undra varför? haha

MÖSSAN!!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0