Ohyes

Ja så att aa, jag mår ju bra, nej! känner mig sjuk, mår illa, ont i halsen förra veckan var nog inte så bra för hälsan men man lever ju bara en gång! Mamma skriker på en för att man har för hög musik fast än pappa har haft mycket högre musik i hela huset hela dagen men när jag höjer musiken i mitt rum då jävlar flyger mamma fram.. man kan bara hata! Snart kommer släckten kommer nog bli trevligt, då måste ju alla iaf spela glada. wihooo!!
Gårdagen var sanerligen treeeeevlig! Va och fika först med dem söta töserna. mycket mysigt och kul att se dem igen :) Sen drog jag med Felicia till Älta och Ellen för lite förkrök inför hellas där det befanns sig många människor. Några man kännde och många man inte kände.. sen var det efterfest hemma oss Ellen och vid fyra kom jag hem. En bra kväll!


Trotts hur jag mår känner jag mig ändå mig fett taggad. taggad för vadå liksom? haha
Hare bra!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0