MSN konversation med Sofia

heejj alla glaaa små fiskar!
Jag kom hem från skolan nu, har varit där sen 8. snark assooo!
Är inne på Msn för första gången på huuuuuundra år, snackar med sofia. En rolig tjej det där haha, snackar om allt som finns på denna jord och skickar över några videos från Alanya.
Som sagt kändes skoldagen låg, hade ett hål på typ fyra timmar vilket kändes segt men då löser man de genom att kolla runt på götgatan. trevligttrevligt!
Snart ska jag duscha och fixa mig lite sedan bär det av till sandra där det ska ätas tacos. mm-mmm-mmm!!
Känner att mitt humör är på topp och den som förstör det den jääävlar! För jag vill ha kul. :D '


ssssoofia!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0