mm satttteeee

aa eftersom Olivia inte skiver något så får väl jag ta och göra de dåraa!
Hej alla kära läsare som läser detta! Jag mår bra, hur mår ni? Jag känner såhär att det känns helt sjukt att man måste gå och lägga sig typ tidigt..jamenar sen när gjorde jag de? Det här kommer bli svårt. Eh fyfan det äger ju att gå i skolan. nu så måste jag tyvärr avbryta min skrivning för lilla jag ska ner och äta mat, mat är bra efter träning joo för ni förstår att jag tränade idag. mm nu börjar det "riktiga livet" whohoooo! (ironisk) Tycker att livet på sommaren är för jävla gött asså och ni ska bara veta hur många olivia dialekter jag har när jag skriver denne text. för många, vad fan hände?

Stockholm i mitt <3


You've got something to say?
Postat av: S

Haha, det där var sannerligen en mysig vårdag! :D

2010-08-21 @ 13:28:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0