Karma kallas det!

HEJ KÄRA LÄSARE. Hoppas livet leker och är glatt för eran del. Det är det för mig i alla fall, om man bortser fån min snoriga näsa och onda hals.
 
Gårkvällen var väl nice majs men jag drog hem vid 2 snåret och landade i sängen med min lille plutt vid kvart över tre.
Igår tappade jag mitt busskort på tunnelbanan. Bedrövligt. Sprang som en galning till bussen vid T-Centralen och upptäcker att det är borta, gone with the wind bara sådär. Busschaffisen var snäll och lät mig skicka sms-bilett utan att gå av. Sen satt jag där på bussen och deppade. Imorse när jag vaknade var jag fortfarande lite i dep-mode. Men när jag loggar in på facebook så är det en liten filur som skrivit att hon hittat mitt bussiskort på tuben och undrar när jag kan hämta det. Tänk att det finns så snälla och ärliga männiksor på denna jord. TACK UNDERBARA MÄNNISKA! Svär att det är Karma alltså.
Nu ska jag rasta vovven. Älskar livet! Tjarå. love.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0