Jag lever...

..men kunnde lika gärna ha varit död i det här laget och om jag hade varit det hade det varit Olivias fel. För man vet ju vad hon helldre gör än att rädda sin så kallade bästa vän i nöd som går ensam hem själv en mörk natt, det börjar på s och slutar på ex .
Situationen var denna: En bil körde runt runt runt runt rondellen och så kommer jag där ensam gående en tjej ensam på gatorna efter klockan tolv är inte att leka  med. Så jag trodde ju att han skulle köra efter mig våldta och mörda mig eller något i den stilen så när Olivia inte ställde upp i telefonen tänkte jag att Håkan kan jag lyssna på han får mig alltid att inte vara rädd om kvällarna och tänkte vilken underbar idé och satte på "för en lång lång tid" när jag inser att han sjunger "någon dag kanske jag köröver dig här utanför, varför måste vi döda varandra nått säger mig att du blir borta en lång lång tid" aa för de va ju precis dem orden jag ville höra..nej det va ingen bra idé.

GOD NATT

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0