Inte så mysigt kanske

Detta är inte en God morgon. Därför hoppar jag över att säga det till er. Min hals är helt förstörd, det är knappt det kommer något ljud alls och min näsa är nääästan totalt täppt. Usch. Och mitt huvud sprängs snart i såbitar... Gårkvällen var dock mycket skoj. 
Efter jobbet drog jag och Linda in till Snaps och satt där med Sofia och henner gay-vän Jimmy och drack vin. Sen drog jag och Linda vidare till kajen i Gamla stan för att föra lite med de vi skulle ut med, vilka var Sandra, Cili, Siri, Viktor och två tjejer och en kille jag inte kommer ihåg namnen på. Vid 11 drog vi till någon gaybar i Slussen men det vart en väldigt snabbvisit för det var väldigt boring. Efter det sprang(!) vi till The Bridge och va där lite strax efter 12. Hemgång sedan vid halv 3. 
Nu måste jag skynda mig för att gå ut med Alben. Tjarå. love.
Här är de fina kusinerna igår.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0