Idag är en nu dag

Jahop gårdagen haha blev lite anorlunda än vad jag hade tänkt mig.. Efter jag hade simmat helt själv, eftersom att alla var färdiga när jag kom. Stack jag fort som fan in till medis och mötte upp lilla Cecilia, jag åt donken och hon tittade på. Sen mötte vi upp Sebbe och gick till Hellströms för lite förkrök. Jag hade inte tänkt att dricka men i sista sekund köpte jag en öl. Efter den drog vi vidare till Snaps. Där vi träffa några vänner, Cecilias vänner då eftersom att jag typ inte kände en kotte, men Linnea min typ äldsta vän som jag träffat nu ganska mycket den senaste tiden var där så det va trevligt! Med mycket flyt kom vi in och köpte en öl till hahaha och då var jag igång, det blev mer och mer drinkar och sen kom Jossan och hennes vänner och jag röjde lite med dem. För en sekund trodde man att man var i Alanya men kom på mig nästa sekund, tur de!
Jag drog vidare med jossan och hennes vänner till 5emtio4yra där det blev shots, sen slutade kvällen på donken. Mycket bra kväll onsdags kväll!
Nu blir det skoola.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0