FÖRSTA SKOLDAGEN

Nu sitter jag här hemma hos Nickepicke med Lindz och väntar på att hon ska bli klar. Planen var att vi skulle ses kvart över nio i skolan, fråga mig inte varför.. Men den lilla plutten försov sig såklart bara för att jag som alltid gör det inte gjorde det, så jag gick hit istället! Snart ska vi dra oss till skolan, första dagen på majs länge. Första dagen i väntan på den sista, läste jag att någon skrivit på facebook och tänkte att det är fan sant. 
Nej nu ska vi skutta iväg och träffa våra underbara clasmates! love.
ge mig skorna och väskan och smyckena taaaack! 

You've got something to say?
Postat av: Anonym

Svar;

Tack Olivia! :D Ska väl fan ta och göra det då :D:D

2010-08-26 @ 08:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0