För en lång lång tid

Ska man ta sig att skriva något idag med. Mamma väckte mig nyss genom att ringa..ingen är hemma i huset förutom jag. Så när jag hörde telefonen ringa sprang jag upp och tänkte inte på att det står en typ låda mitt i rummet, så jag trampar såklart rakt på lådan och lådans kant såatt jag ramlar..lite halft snurrig från igår tar jag mig upp och svarar i telefonen. Inte nog med att jag svarar utan mamma ska stå och prata i år och dar och det ända jag vil är att å tillbaka till sängen och sova men nu sitter jag här vaken..fy.
Kom hem tjugo i fem igår, efter en lååång hemfärd från Lindingö. Natten var rolig.
Dagens planer är att träffa Felicia och sedan ska jag hjälpa mamma att fixa sig inför en 40 års fest som mammi och pappi ska gå på ikväl. Wihoo party!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0