En tanke

tänker att det finns ju bannemig inte ett skit att göra..kan inte hitta på någonting för jag ska sticka till träningen om en timme. Det har varit fullt upp hela veckan så nu plötsligt boom ingenting händer. Ja vad händer och fötter egentligen? Jag är bara glad att jag har så fina vänner som alltid är så roliga och glada som man kan lita och skratta med. love it. Imorgon ska jag träffa tre goa,glada och roliga vänner, Sara, Sofia och Felicia. Shiit Felicia har man inte träffat på över fem veckor. saknar henne så!! Sofia har det gått ännu längre tid sen och för inte tala om Sara som jag träffade senast när det typ va snö ute. ÅGS.


hejsvejs

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0