Äckel dag

Idag skulle jag egentligen träffat Felicia nu efter jobbet, vi skulle gått och hälsat på Theo. Men eftersom ingen av oss mår särskilt bra så hoppade vi det. Kanske blir imorgon. Eller snart i alla fall. Nu sitter jag här med Ann-Sofie i min säng, mysigt må jag säga. Ikväll ska vi nog ut tror jag. Inte för att jag är så taggad på det men vad gör det om hundra år. Nu ska jag nog duscha. love.
Och du Lindz, min mobil är påslagen dygnet runt för dig. Finns här. Älskar dig <3
saknar dig. vi syns snart. loveeee.

You've got something to say?
Postat av: linda

du är så jävla bäst vet du det?!?!?!?! <3<3<3<3

2010-08-22 @ 01:28:28
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0