Lördag

Sådär när man har varit ifrån Sverige i några månader och inte har koll på något, inte minst musiken. Just nu började det spelas en otroligt konstig låt, jag undrar vad sverige tänker nu..

Gårdagen var rolig, alltid lika kul när man är med sina vänner. Det blev några öl på hellströms sen drog vi vidare i jespers bil in till Ace, har aldrig varit där förut med har hört av felcia att hon gillar det. Vi kom in och stället var nästan tomt hahahaha. Tydligen brukar det vara fullt och då kan jag tänka mig att det kanske knäcker. Även fast det va snålt om folk så hade jag det mycket roligt med mina vänner Olivia och Felicia, Och som pricken över It så var Cecilia där! Min första vän i livet (:

Nu ska jag in till stan och fixa lite saker. tjoooooo!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0