Full

Ännu en gång försöker jag påminna migsjälv om att aldrig dricka igen. Jag vill verkligen kunna säga aldrig mer och hålla fast vid det.  Men vi alla vet att det är lögn om jag sa att jag inte kommer göra det. Lär antagligen göra det ikväll igen... MEN SNÄLLA JAG, drick inte så jävla mycket denna gång.
Just i skrivande stund är jag fortfarande full. Fyfan för att vakna upp och vandra lite i DÖDENS VÄRME fortfarande full. Hemskt. Tänker inte gå in på detaljer men natten (morgonen) var inte mysig det kan jag lova. Nej nu ska jag hoppa i poolen för att nyktra till sedan, om jag kan, ligga i solen och steka lite. Men tvivlar på det. Oj oj oj.
Detta är jag nu.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0