Torsdag

Tanken var att jag skulle uppdatera igår lite men sen försvann tiden ut i toma intet och så vart jag tvungen att skynda till busstationen för att möta lilla plutten Lauren för en liten halv picknick under ett tak i ösregnet för att sedan vid två ta bussen upp till Strombi för att äta middag med familjen Unsworth. Mycket trevligt.
Idag får vi se om Tha Boss ringer och vill att jag ska jobba.. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder och visa min senaste tid i "värmen" men internet segar så mycket att det är helt galet. Och jag har inte riktigt tålamodet att vänta. Nej så det får bli en annan gång. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge som man brukar säga!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0